Vrátenie a reklamácia
Niečo Vám nesadlo alebo nie ste spokojní so zakúpeným tovarom? Nevadí! Aj to sa niekedy stane.
Zakúpený tovar môžete vrátiť späť do 14 dní od doručenia. Podrobnosti a postupe pre vrátenie, sú uvedené nižšie.
Pre vrátenie a reklamáciu prosím využite náš online formulár nižšie.
Okrem online formuláru si ako alternatívu môžete stiahnuť aj formulár v PDF forme a vytlačiť u seba na tlačiarni. Nájdete ho v spodnej časti tejto stránky nad online formulárom. Formulár pribalíte fyzicky k vracanému tovaru spolu s dokladom o kúpe (faktúrou).
Ak sa rozhodnete vracať alebo reklamovať tovar prostredníctvom online formuláru už nie je potrebné, aby ste zasielali aj fyzicky ďaľší formulár.
Postup pri pri vrátení / reklamácii prostredníctvom online formuláru:
- Do formuláru zadáte všetky potrebné informácie pre vybavenie vrátenia/reklamácie:
- meno a priezvisko (uveďte prosím údaje totožné s Vašou objednávkou)
- emailovú adresu (uveďte prosím údaje totožné s Vašou objednávkou)
- dôvod vrátenia (vyberte prosím jednu z možností)
- tovar na vrátenie (uveďte názov a číslo tovaru, ktorý chcete vrátiť alebo reklamovať)
- číslo účtu pre vrátenie peňazí (uveďte prosím číslo účtu vo forme IBAN, na ktorý si želáte vrátiť peniaze) - Po vyplnení a odoslaní online formuláru Vám zostáva už len tovar vhodne a bezpečne zabaliť a odoslať ho na adresu uvedenú nižšie:
BRABRA s. r. o.
Mierové nám. 35
911 01, Trenčín
Slovenská republika
DÔLEŽITÉ: Ako odosielateľa prosím uveďte meno a priezvisko totožné s tým, ktoré je v objednávke, predídeme tak problémom s priradením tovaru k objednávke.
Ak si nie ste istý postupom pri vrátení a reklamácii alebo máte akékoľvek iné otázky, kontaktujte prosím našu zákaznícku podporu prostredníctvom emailu, info@brabra.sk alebo telefonicky na čísle +421 951 717 135